پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تکميل ۸۶ طرح عمراني چهارمحال و بختياري در سال جهش توليد هدفگذاري شد

کد خبر: 103771 تاریخ انتشار: 1399/02/17
نمایش: 3145
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هدفگذاري استان براي سال جهش توليد تکميل ۸۶ طرح عمراني با جذب اعتباري افزون بر هشت هزار و ۴۰۰ ميليارد تومان است.

مجيد نظري روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ۸۶ طرح شامل ۱۲۳ طرح زيرمجموعه است که با رايزني با سازمان برنامه و بودجه و پيگيري براي اختصاص اعتبار مورد نياز پيش‌بيني‌شود اين طرح‌ها تا پايان سال به بهره‌برداري برسد.

وي با بيان اينکه چهارمحال و بختياري داراي ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتي است، تصريح کرد: از اين تعداد، ۱۴ طرح مصوب سفر رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به استان در سال گذشته بود و تلاش مي‌شود در اين حوزه نيز با جذب اعتباراتي جداي از اعتبارات استاني، روند اجراي اين طرح‌ها تسريع شود.

نظري ادامه داد: طرح راه‌آهن، جاده‌هاي تزانزيتي، آبرساني بن به بروجن، توسعه باغات در اراضي شيب‌دار، تامين آب روستايي، مرمت و بازسازي ايلراه‌هاي عشايري، احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني ويژه محرومان از جمله مهمترين طرح‌هاي استان به شمار مي‌رود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري، در ادامه با اشار به تاثير شيوع ويروس کرونا بر بخش‌هاي اقتصادي و عمراني استان، اظهار داشت: در همين راستا از سوي معاونت عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزارت کشور ۶ ميليارد تومان به شهرداري‌هاي استان جداي از ماده ۵۸ کمک شد.

نظري خاطرنشان کرد: همچنين از سوي همين معاونت در حوزه تامين ماشين‌آلات نيز يک دستگاه کمپرسي سنگين، سه دستگاه کمپرسي سبک، سه دستگاه خودروي آتش‌نشاني، ۲ دستگاه ميني‌بوس و تعداد زيادي تجهيزات و لباس‌هاي آتش‌نشاني در ماه گذشته در اختيار استان قرار داده شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07