پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

انتظارات از دولت بر اساس شرايط منصفانه باشد

کد خبر: 103784 تاریخ انتشار: 1399/02/20
نمایش: 1824
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فروش پايين نفت، تحريم‌هاي شديد اقتصادي و هزينه سنگين شيوع کرونا، گفت: هر کدام از اين عوامل هزينه‌هاي سنگين اقتصادي براي دولت داشته، بنابراين انتظار مي‌رود در تشريح مشکلات، انتظارها و مطالبات منصفانه باشيم.
اقبال عباسي شامگاه گذشته 20 ارديبهشت‌ماه در نشست با فرمانداران چهارمحال و بختياري اظهار کرد: دولت در قضيه شيوع کرونا و مديريت آن در شرايط تحريمي در مقايسه با کشورهاي اروپايي و آمريکا که ادعاي ابرقدرتي جهان را دارند انصافا خوب عمل کرد.

وي ادامه داد: چهارمحال و بختياري با توجه به موقعيت راهبردي و بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي کشاورزي، گردشگري، فرهنگي و معدني، گنجينه‌اي ارزشمند از فرصت‌هاي تحقق شعار سال يعني جهش توليد است، بي ترديد بايد از ظرفيت‌هايي که در تمامي بخش‌هاي استان وجود دارد به عنوان فرصت در راستاي تحقق جهش توليد بهره بگيريم.

عباسي  با بيان اينکه جهش توليد با مشارکت بخش خصوصي رقم خواهد خورد و دولت در اين زمينه نقش تسهيل‌گر و حمايت کننده دارد، تأکيد کرد: فرمانداران از ظرفيت سازمان‌هاي مردم نهاد بهره‌مند شوند، از طرفي اثرگذاري سمن‌ها در زمينه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي انکارناپذير است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه همه مسئولان مي‌توانند از اين ظرفيت در راستاي ارتقاي سطح مشارکت مردم در حل مسائل اجتماعي استفاده کنند، يادآور شد: فرمانداران و بخشداران با به‌کارگيري همه توان و با همکاري با رسانه‌ها و صدا و سيماي استان، خدمات دولت و نظام را به بهترين شيوه ممکن به مردم انعکاس دهند.

وي خاطرنشان کرد: همه ما وظيفه داريم براي توسعه چهارمحال و بختياري کوشش کنيم و کارهاي صورت گرفته را براي جلب همکاري مردم به اطلاع آن‌ها برسانيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07