پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري :

رسالت همه مديران خدمت‌رساني به مردم است

کد خبر: 113794 تاریخ انتشار: 1399/02/24
نمایش: 1793
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به وظايف دستگاههاي دولتي گفت:رسالت و وظيفه همه مديران دستگاه هاي اجرايي خدمت‌رساني به مردم است و اين خدمت‌رساني با جا به جايي مديران هيچگاه متوقف نمي‌شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در بخشي از سخنان خود در نشست کميسيون ماده ۵ اين استان افزود:مردم انتظار دارند با گردش مديران و تغييرات ايجاد شده خدمات‌رساني در جامعه بيشتر شود و بتوان خدمات بهتري به آنها ارائه شود.

وي ادامه داد: همواره تغيير مديريت با هدف پيشرفت و حرکت رو به جلو انجام مي‌گيرد و مديران جديد بايد تلاش کنند تا مردم نتيجه اين تغييرات مديريتي را حس کنند.

عباسي يادآور شد: همه مسوولان، خدمتگزار مردم هستند و هر مديري که جايگاه خود را به مدير ديگري مي‌دهد در اصل تسريع در روند خدمت رساني را رقم زده است. 

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: گاهي در فضاي مجازي نسبت به تغييرات مديران دستگاههاي اجرايي انتقادي مي‌شود اما در اصل اين جا به جايي‌ها براي تسريع در خدمت‌رساني به مردم انجام مي شود.

عباسي خاطرنشان کرد: اگر قصد و نيت افراد خدمت‌گزاري به مردم باشد نبايد نسبت به چنين عزل و نصب‌هايي موضع منفي از خود نشان دهند بلکه بايد به مدير جديد کمک کرده و وي را براي خدمت‌رساني بهتر به مردم ياري دهند.

در اين نشست برخي موارد طرح‌هاي تفصيلي شهرهاي شهرکرد و بروجن بازنگري و برخي قوانين جديد در خصوص احراز هويت مالکيت افراد بر واحدهاي مسکوني تشريح و تبيين شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07