پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

توليدکنندگان چهارمحال و بختياري از مزيت‌هاي پرتودهي گاما بهره‌مند شوند

کد خبر: 133817 تاریخ انتشار: 1399/02/29
نمایش: 2171
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود برخي از مزيت هاي صنعتي در استان گفت: توليدکنندگان بخش‌هاي کشاورزي و صنعت اين استان از مزيت‌هاي پرتودهي گاما آگاه و بهره‌مند شوند.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: وجود شرکت پرتودهي گاما در اين استان مزيتي براي کل کشور و به‌خصوص استان‌هاي همجوار است.

وي افزود: کشاورزان و باغداران با پرتودهي توليدات خود مي‌توانند از ارزان‌فروشي محصولات به دلالان خودداري و نسبت به ارايه آن به بازار با قيمت مطلوب اقدام کنند.

عباسي تصريح کرد:‌ فرمانداران شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري در دوران پساکرونا با برگزاري همايش‌هاي تخصصي نسبت به معرفي و تشريح مزيت‌هاي پرتودهي گاما براي کشاورزان،باغداران و توليدکنندگان ساير بخش‌هاي استان اقدام کنند.

وي يادآور شد: دولت، مردم و بخش خصوصي در دوران شيوع ويروس کرونا همکاري مطلوبي با يکديگر در راستاي جلوگيري از گسترش اين ويروس و تلاش براي قطع زنجيره انتقال آن داشته‌اند که قابل قدرداني است.

استاندار چهارمحال و بختياري با استقبا ل از بيان انتقادهاي سازنده اظهار داشت: بيان هر انتقاد نيازمند يک پيشنهاد سازنده اجرايي نيز است.

عباسي گفت: بخش خصوصي مشکلات خود را شناسايي و راهکارهاي رفع آن را براي تصويب در کميته‌هاي ملي و استاني ارايه کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07