پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديريت شهري چهارمحال و بختياري براي مقابله با ويروس کرونا موفق عمل کرد

کد خبر: 133888 تاریخ انتشار: 1399/03/12
نمایش: 2818
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شيوع ويروس کرونا در کشور گفت: مديريت شهري در اين استان براي مقابله با ويروس کرونا عملکرد موفقي داشته است.
استاندار چهارمحال و بختياري  روز دوشنبه در ديدار اعضاي شوراي اسلامي و شهردار شهرکرد با قدرداني از فعاليت شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري در ارائه خدمات بهداشتي و تلاش‌ براي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا تاکيد کرد: در اين دوران نقش مديريت شهري براي ضدعفوني کردن مراکز و اماکن عمومي و وسايل حمل و نقل و توجه به وضعيت کلي تامين نيازمندي‌هاي مردم پررنگ بود که تلاش و نقش شهرداران در مسير هموار سازي تلاش حافظان سلامت غيرقابل انکار است.

🔸اقبال عباسي تصريح کرد: تامين آسايش و رفاه، سلامت رواني و اجتماعي، نهادينه‌سازي فرهنگ مشارکتي، رضايتمندي شهروندان و دستيابي به شاخصه‌هاي شهر سالم، زيبا، توسعه يافته و پويا نيازمند تلاش‌ و اراده جدي مديران و مسوولان، به‌ويژه تلاش‌گران عرصه مديريت شهري است.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: در اين صورت مي‌توان با برنامه‌ريزي‌هاي علمي و عملي، مسير توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضايي مطلوب، پويا و پايا براي زندگي شهروندان فراهم کرد و اعضاي شوراهاي اسلامي براي شناسايي مشکلات مردم و ارايه راهکار به‌منظور رفع آن براساس اولويت‌ها ضروري است.

عباسي گفت: ضرورت حمايت و پشتيباني از برنامه‌هاي عمراني شهرداري‌ها به‌ويژه در مرکز چهارمحال و بختياري ضروري است و در اين راستا با خلق و توليد منابع مالي، به فعاليت‌هاي شهرداري‌ها کمک مي‌شود تا بتوان خدمات بهتر و شايسته‌تري به مردم ارايه کرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07