پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري براي جذب اعتبارات پژوهشي تلاش کنند

کد خبر: 154239 تاریخ انتشار: 1399/05/21
نمایش: 2002
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با انتقاد از عملکرد برخي دستگاه‌هاي اجرايي اين استان در جذب اعتبارات پژوهشي، گفت: تهيه طرح‌ها با تکيه بر نظرات کارشناسي و با سرعت بيشتري به دبيرخانه ارسال شود.
ليلا محمديان شامگاه سه‌شنبه در نشست کارگروه آموزش ، پژوهش، فناوري و نوآوري اين استان اظهار داشت: اگر چه يک درصد اعتبارات دستگاه‌هاي دولتي به حوزه پژوهش اختصاص داده شده است و به نظر اعتبار اندکي است اما بايد از همين فرصت ايجاد شده به بهترين نحو بهره‌گيري شود.

وي با بيان اينکه مسئوليت‌پذيري و تعهد برخي دستگاه‌هاي اجرايي استان نسبت به جذب اعتبارات پژوهشي ناکافي است، تصريح کرد: بايد تعهد خود را نسبت به استان و آينده آن بيش از پيش نشان داد و به مسائل به شکل کوتاه‌مدت نگاه نشود.

محمديان با تاکيد بر اينکه طرح‌هاي پژوهشي به صورت ريشه‌اي و در جهت اهداف بلندمدت استان تهيه شود، افزود: اينکه دستگاهي نتواند اعتبار پژوهشي خود را جذب کند و در سال بعد همان طرح قبلي را ارائه دهد رويه نادرستي است که نبايد به يک رسم تبديل شود.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌هاي جديد اختصاص اعتبارات پژوهشي بايد با اولويت طرح‌هاي نيمه‌تمام باشد و دستگاه‌هاي اجرايي اين مهم را مدنظر خود قرار دهند.

محمديان خاطرنشان کرد: ۲ طرح برندسازي بادام سامان و توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي در کارون ۴ از طرح‌هاي مهم استان است که امسال نيز در اولويت اختصاص اعتبارات پژوهشي قرار دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07