پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آزادگان برترين الگو براي ترويج فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي در جامعه امروز هستند

کد خبر: 154281 تاریخ انتشار: 1399/05/28
نمایش: 1675
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت بحث ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت: آزادگان برترين الگو براي ترويج فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي در جامعه امروز هستند.
اقبال عباسي روز دوشنبه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در جمع ايثارگران و آزادگان شاغل و بازنشسته استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ترويج فرهنگ ايثار بين مسوولان و مردم ضروري است،افزود: آشنا ساختن نسل جوان به ويژه جوانان با روحيه ايثارگري آزادگان بيش از پيش ضروري است.

وي بر زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و فداکاري بين خدمتگزاران کشور تاکيد کرد و گفت: ايثارگري و استقامت رزمندگان، جانبازان ، شهدا و همچين آزادگان موجب عزت و سرافرازي جمهوري اسلامي شد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه ايثارگران از جمله شهدا، رزمندگان و اسرا از حقوق و زندگي خود گذشتند تا فرهنگ ايثار و فداکاري را زنده کنند و نظام جمهوري اسلامي را حفظ کنند.

وي اظهار داشت: اين افراد به منظور دفاع از اسلام و حيثيت نظام، در مقابل دشمنان ايستادگي کردند و نبايد به سادگي از ايثار و از خودگذشتگي اين قشر گذشت.

عباسي افزود: با وجود ايثارگري و اسارت‌ها و رشادت‌هاي ايثارگران در جبهه‌ها و همچنين بعد از پيروزي انقلاب ايستادگي مردم به براي نظام، باعث شده است که امروز آمريکا در سازمان ملل نمي‌تواند بر عليه ايران اقدامي انجام دهد.

وي با تاکيد بر اينکه پيروزي امروز نظام جمهوري اسلامي مرهون فداکاري و رشادت ايثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و بصيرت مردم است، گفت: رفع مشکلات اين قشر از سوي مسوولان در دستور کار قرار گيرد.

به گفته وي، اين روزها دشمنان نظام جمهوري اسلامي به دنبال از بين بردن فرهنگ ايثار و شهادت و فداکاري مردم ايران هستند اما نمي‌توانند به اين امر دست پيدا کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07