پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار:تجهيزات پليس چهارمحال و بختياري تقويت شود

کد خبر: 154461 تاریخ انتشار: 1399/06/24
نمایش: 3387
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به موقعيت کوهستاني و سخت‌گذر بودن برخي از شهرهاي استان گفت: تجهيزات پليسي و انتظامي استان در اين مناطق بايد تقويت شود.
اقبال عباسي روز دوشنبه در آيين تکريم و معارفه فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: نيروهاي پليس در برخي مناطق با کمبود امکانات و تجهيزات مواجه هستند که نياز است فرمانده انتظامي کشور در اين خصوص به استان نگاه ويژه‌اي داشته باشد.

وي اظهار داشت: برخي از شهرستان‌هاي استان نيز با کمبود نيروي انساني، خودرو و ساختمان مناسب مواجه‌اند که در اين خصوص اقدامات لازم براي تجهيز ساختمانها انجام مي‌شود.

عباسي به ارتباط مردم با نيروي انتظامي در همه شرايط زندگي روزمره اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد که هم در اجراي ماموريت‌هاي ويژه و هم در برقراري امنيت، خدمات بسياري به مردم ارائه مي‌کند.

عباسي اظهار داشت: همراهي مردم با نيروي انتظامي در تامين امنيت جامعه ضروري است و کارکنان نيروي انتظامي جامعه را به فضايي امن براي عموم مردم و محيطي ناامن براي متخلفان و مجرمان تبديل مي‌کنند.

به گفته وي، نيروي پليس در چهارمحال و بختياري نيروي خوشنام و فعال است که با وجود همدلي و قانون‌مداري که بين اعضاي شوراي تامين استان وجود دارد، پاره‌اي از کاستي‌هاي موجود در نيروي انتظامي نيز برطرف مي‌شود و امنيت با محوريت قانون را در جامعه به‌دنبال خواهد داشت.

🔸 در اين آيين از زحمات سردار غلامعباس غلامزاده تقدير و سردار" منوچهر امان‌اللهي" با حکم فرمانده انتظامي کشور به عنوان فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07