پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روابط عمومي ها رکن اصلي مديريت افکار عمومي در جامعه هستند

کد خبر: 31070 تاریخ انتشار: 1397/09/07
نمایش: 686
اخبار
مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري روابط عمومي ها را رکن اصلي مديريت افکار عمومي در جامعه دانست و گفت: رسانه ها و فعالان حوزه روابط عمومي بايد با همکاري يکديگر در راستاي آگاهسازي مردم در حوزه هاي مختلف تلاش کنند.
احسان فروزنده شهرکي روز چهارشنبه در نشست تخصصي روابط عمومي هاي استان با موضوع 'ارتقاء شناخت روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي نسبت به نظر سنجي و شناخت افکار عمومي' افزود: مسوولان روابط عمومي ادارات بايد بدانند که رسانه ها همراه آنها هستند و نقش آنها يک نقش ارتباطي و اطلاع رساني است.

وي با بيان اينکه وظيفه اصلي روابط عمومي‌ها اطلاع يابي و شناخت افکار عمومي است اظهار داشت : اطلاع رساني، انتقال مفاهيم، دريافت مفاهيم و آموزش از مسئوليت‌هاي مهم روابط عمومي‌ها در سازمان‌هاست.

فروزنده شهرکي، با اشاره به لزوم حمايت بيش از پيش مديران دستگاههاي اجرايي از رسانه ها و مطبوعات افزود : يک امر تاسف آور آن است که مديران يک مجموعه با رسانه ها در ارتباط نباشند و بايد اين امر تصحيح شود.

مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري ادامه داد: روابط عمومي ها بايد بستر را فراهم و به عنوان پل ارتباطي بين سازمان خود و رسانه ها عمل کنند تا اطلاع رساني مناسبي از عملکرد ادارات در جامعه صورت گيرد.

فروزنده بيان کرد: ارتباطات در دنياي امروز معنا و مفهوم ديگري دارد و امروز به مدد روابط عمومي ها و رسانه ها موضوع منطقه اي نداريم و همه چيز جهاني است.

وي با بيان اينکه توسعه و توليد سرمايه‌هاي اجتماعي نيازمند ارتباطات قوي است گفت: زماني مي‌توان سرمايه‌هاي اجتماعي را توسعه داد که آموزش‌هاي لازم در اين زمينه صورت گيرد که يکي از اين ابزارها رسانه است.

وي ادامه داد: سلسله جلساتي در خصوص آموزش و ارتقاي توانمندي مديران و کارشناسان روابط عمومي هاي استان تهيه شده است که  در دوره هاي زماني مختلف برگزار مي شود.

افزودن دیدگاه