پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار

دستگاه ها تا پايان شهريورماه در خصوص جذب اعتبارات اقدام کنند

کد خبر: 42265 تاریخ انتشار: 1398/05/02
نمایش: 3178
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:دستگاه ها و نهادهاي اجرايي استان تا پايان شهريورماه فرصت دارند تا در خصوص جذب اين اعتبارات اقدام کنند.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري  روز چهارشنبه در نشست بررسي طرح هاي قابل افتتاح استان در سالجاري افزود: دستگاه ها و نهادهاي اجرايي استان تا پايان شهريورماه فرصت دارند تا در خصوص جذب اين اعتبارات اقدام کنند.

وي ادامه داد: نانواني در جذب اعتبارات از نکات منفي است که در کارنامه مديران ثبت مي شود از همين رو انتظار مي رود در اين خصوص بيش از پيش اهتمام به کار گرفته شود.

نظري با تاکيد بر شناسايي و ارائه فهرستي از طرح هاي عمراني دستگاه ها، تصريح کرد: اين طرح ها شناسايي و جمع بندي شود تا در حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شود.

معاون هماهنگي امور عمراني چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: دستگاه ها بر طرح‌هايي مانور دهند که جنبه استاني و يا ملي استاني شده دارند و داراي پيشرفت فيزيکي ۷۰ درصد به بالا هستند.

در اين نشست تعدادي از دستگاه هاي اجرايي استان گزارشي از پيشرفت فيزيکي طرح ها و ميزان اعتبار موردنياز براي بهره برداري از اين طرح ها ارائه دادند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06