پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

فرهنگ‌سازي عمومي و اطلاع‌رساني اصلي ترين راهبرد مبارزه با مواد مخدر است

کد خبر: 42839 تاریخ انتشار: 1398/08/12
نمایش: 1568
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به اهميت موضوع مبارزه و پيشگيري از اعتياد گفت: فرهنگ‌سازي عمومي و اطلاع رساني اصلي ترين راهبرد مبارزه با مواد مخدر است.
اقبال عباسي روز يکشنبه در شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان افزود: بايد براي اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي عمومي از تمام ظرفيت‌هاي مردمي از جمله تشکل‌ها، افراد بانفوذ در محلات و همچنين ريش‌سفيدان استفاده کرد.

وي با تاکيد بر شناسايي کانون‌هاي بحران در حوزه مواد مخدر در استان ، تصريح کرد، در حوزه مبارزه و پيشگيري از مواد مخدر ،استفاده از ظرفيت مردمي کمرنگ بوده است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: پيشگيري در اين برهه زماني براي افرادي که معتاد شدند، بي‌فايده است و تنها بهره‌گيري از برخوردهاي صلبي نيز جوابگو نخواهد بود.

عباسي با همکاري و تلاش بيشتر همه در راستاي جلوگيري از اعتياد در جامعه تاکيد کرد و گفت: همه برنامه‌ها در حوزه مبارزه با موادمخدر بايد با هماهنگي انجام شود.

وي افزود: تاکنون در حوزه درمان و پيشگيري در زمينه مواد مخدر و اعتياد گزارشهاي جامعي ارائه نشده است و گزارش‌هاي ارائه شده تنها در حوزه انتظامي و قضايي است که اين امر بايد در حوزه درمان و پيشگيري بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

استاندار چهارمحال وبختياري گفت: در حوزه درمان بايد نظارت بر فعاليت کمپ ها و مراکز درماني معتادان بيشتر از گذشته انجام شود .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07