پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

اجراي دقيق سند تحول بنيادين بايد اولويت اصلي آموزش و پرورش استان باشد

کد خبر: 42850 تاریخ انتشار: 1398/08/13
نمایش: 1967
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اجراي دقيق سند تحول بنيادين بايد اولويت اصلي آموزش و پرورش استان باشد گفت: آموزش و پرورش استان اگر اهداف سند تحول بنيادين را پيگيري کند ما در اشتغال آينده استان هيچ مشکلي نخواهيم داشت.
اقبال عباسي شامگاه دوشنبه در هفتمين نشست شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: حفظ، نگهداري و حراست از املاک و اموال دولتي جزو مهمترين وظيفه‌هاي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي است.

عباسي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري باشکوه مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان امسال در چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: قشرهاي مختلف مردم، معلمان، دانش‌آموزان و استادان دانشگاهي با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود بار ديگر توطئه‌هاي استکبار جهاني را خنثي کردند.

وي يادآور شد: مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان امسال در چهارمحال و بختياري پرشورتر از سال‌هاي گذشته برگزار شد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري اظهار داشت: سند تحول بنيادين آموزش و پرورش در سطح ملي و برش استاني آن در ارتقاي وضعيت اين حوزه نقش دارد.

وي گفت: برنامه‌ها و اهداف پيش‌بيني شده در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش بايد براساس معيارهاي قانوني مشخص اجرايي و محقق شود.

عباسي تاکيد کرد: بومي‌سازي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش متناسب با شرايط استاني مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري باشد.

استاندار گفت: معلم رکن اصلي نظام تعليم و تربيت در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش است.

وي با بيان اينکه اجراي دقيق سند تحول بنيادين بايد اولويت اصلي آموزش و پرورش استان باشد گفت: آموزش و پرورش استان اگر اهداف سند تحول بنيادين را پيگيري کند ما در اشتغال آينده استان هيچ مشکلي نخواهيم داشت.

🔸سند تحول بنيادين آموزش و پرورش در سطح ملي تهيه و تدوين شده است که برش استاني اين سند در نشست امروز شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري تبيين شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07