پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پروانه بهره‌برداري معادن غيرفعال چهارمحال و بختياري ابطال مي‌شود

کد خبر: 42891 تاریخ انتشار: 1398/08/19
نمایش: 2102
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد پروانه بهره‌برداران معادن غيرفعال در سطح استان شناسايي، بررسي و در صورت نداشتن شرايط ادامه کار، ابطال و بهره‌برداري از معادن به متقاضيان جديد واگذار شود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در جلسه شوراي معادن چهارمحال و بختياري با تاکيد بر حمايت همه جانبه از توليدکنندگان بخش صنعت و معدن اظهار داشت:معطل گذاشتن منابع ملي و دولتي با دريافت پروانه بدون فعاليت، جفا به اقتصاد کشور و توليدکنندگان با انگيزه و داراي شرايط است.

وي، با اشاره به درخواست تخفيف حقوق دولتي در زمان تعطيلي قانوني واحد معدني استان در شوراي معادن چهارمحال و بختياري تصريح کرد: براساس قانون معدن‌داران و دارندگان پروانه بهره‌برداري ۱۵ ساله، اجازه تعطيلي سه ساله معدن را دارند که در اين شرايط بايد حق و حقوق دولتي پرداخت شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص سلب صلاحيت بهره‌برداران و درخواست براي صدور مجدد پروانه بهره‌برداري، توضيح داد: دريافت مجوزات لازم در زمان سلب امتياز براي دريافت حق و حقوق دولت در معادن بايد از دستگاه‌هاي ذيربط کشوري استعلام شود.

وي گفت: لازم است براي تخفيفات دولتي، ليست معدن‌داران مشخص شده را به کميته ۳ نفره شامل سازمان صمت، استانداري و فرماندار هر شهرستان ارجاع و براي جلسه آينده، صورت جلسه‌ مبني بر تصميم‌گيري تخفيفات دولتي ارائه شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07