پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري با کمبود ماسک و مواد ضدعفوني مواجه است

کد خبر: 83544 تاریخ انتشار: 1398/12/08
نمایش: 2918
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اين استان با کمبود ماسک و موادضدعفوني مواجه است، گفت: اميد است با پيگيري دستگاه‌هاي متولي اين مشکل از هفته آينده در استان برطرف شود.
الله‌کرم نصيري روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظيم بازار اين استان افزود: با انتشار اخبار مربوط به شيوع ويروس کرونا در کشور و نگراني مردم از شيوع آن در استان، مواد بهداشتي و ضدعفوني در استان کمياب شده و همين موضوع نگراني مردم را به دنبال داشته است.

وي ادامه داد: براي رفع اين مشکل، شرکت موکت ظريف مصور اقدام به توليد ماسک کرده است که چنانچه دانشگاه علوم پزشکي مجوز لازم را صادر کند مي‎توان اين ماسک‌ها را در بازار توزيع کرد و داروسازي حنان نيز دو خط توليد خود را متوقف کرده و آن را به توليد اسپري‌هاي ضدعفوني اختصاص داده است.

نصيري با تاکيد بر تعطيلي نمايشگاه‌هاي بهاره، تالارهاي عروسي، رستوران‌ها و هتل‌هاي استان، تصريح کرد: به منظور حفظ سلامتي مردم هرگونه تجمعاتي که منجر به شيوع ويروس شود تا اطلاع بعدي تعطيل شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري از ذخيره‌سازي ۸۰۰ تُن سيب و پرتقال براي شب عيد در استان خبر داد و گفت: ۴۰۰تُن پرتقال جنوب به زودي وارد استان مي‌شود.

وي در خصوص کمبود شکر در چهارمحال و بختياري توضيح داد: حدود ۷۵۰ تُن شکر در بين بين صنوف و واحدهاي صنعتي در حال توزيع است، ۵ هزار تُن شکر نيز در انبارها ذخيره شده است که براي توزيع نيازمند مشخص شدن سهميه استان هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07