پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲۱ هزار تن گندم در چهارمحال و بختياري ذخيره شد

کد خبر: 83553 تاریخ انتشار: 1398/12/14
نمایش: 2760
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري از تامين کالاهاي اساسي اين استان خبر داد و گفت: در همين راستا براي تامين گندم و آرد مصرفي استان تاکنون ۲۱ هزار تن گندم در اين استان ذخيره شده است.

الله‌کرم نصيري روز چهارشنبه در ستاد استاني مقابله و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا افزود: کالاهاي مصرفي مورد نياز مردم استان از جمله شکر، روغن، برنج و گندم تا ماه مبارک رمضان در استان تامين و ذخيره شده است.

وي ادامه داد: در حوزه تامين گندم تلاش شد تا از استان‌هاي جنوبي و غربي کشور گندم مورد نياز استان تامين شود و هم‌اينک در خصوص تامين گندم مورد نياز استان در رديف استان‌هاي مياني کشور قرار داريم.

نصيري با اشاره به تامين ميوه شب عيد مردم استان، تصريح کرد: يک هزار و ۲۰۰ تن سهميه ميوه استان است که تاکنون ۴۰۰ تن سيب به استان وارد و ذخيره شده و از سهميه ۸۳۰ تني پرتقال نيز ۵۳۰ تن هم اينک در استان ذخيره شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به برخي کمبودهاي لوازم بهداشتي نظير ماسک و الکل در استان، اظهار داشت: در راستاي رفع اين کمبود هم اينک ۲ کارخانه صنعتي در استان با تمام ظرفيت در حال توليد الکل و محلول‌هاي ضدعفوني کننده هستند.

نصيري از تشديد نظارت‌ها بر بازار استان خبر داد و گفت: اين نظارت‌ها به صورت شبانه‌روزي است و بازار مدام در حال کنترل و رصد است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07