پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار: مردم چهارمحال و بختياري ۲ هفته در خانه بمانند

کد خبر: 93583 تاریخ انتشار: 1398/12/26
نمایش: 2575
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي مهار سريع‌تر و پيشگيري از شيوع فراگير ويروس کرونا ، مردم استان تا ۲ هفته ديگر در خانه‌ها بماند و از سفر و ديد و بازديد نوروزي پرهيز کنند.
ستاد ملي مديريت کرونا با تمام ظرفيت مديريتي کشور و در عالي‌ترين سطح به رياست رييس‌جمهور  روحاني تشکيل جلسه داد. 

اين جلسه با حضور مسؤولان اجرايي، قضايي و نظامي و همچنين با شرکت ويديوکنفرانسيِ تمام استانداران به مدت دو ساعت و نيم برگزار شد.

اقبال عباسي روز يکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات دومين ستاد ملي مقابله و پيشگيري از ويروس کرونا با حضور رئيس جمهور  افزود: يکي از مهمترين نکات مورد تاکيد در اين جلسه تشويق و ترغيب مردم به ماندن در خانه‌هاي خود تا ۲ هفته است ،تا بتوان به نحو مطلوب‌تري شيوع اين ويروس را در کشور مهار کرد.

وي همچنين از تصميم‌گيري در خصوص تقويم آموزشي مدارس خبر داد و گفت: به هر يک از استانها اختيار داده شده است تا متناسب با شرايط استان خود در خصوص برنامه زمانبندي فعاليت مدارس تصميم‌گيري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: تصميم‌گيري در خصوص تمديد وام‌هاي بانکي، امهال ماليات و خودداري از قانون تنبيهي براي صاحبان چک‌هاي برگشتي به مدت۳ ماه از ديگر تصميمات اين نشست بود.

عباسي خاطرنشان کرد: همچنين بر اساس ابلاغ معاون اول رييس‌جمهوري مرخصي استانداران، فرمانداران و اعضاي ستاد مقابله و پيشگيري از ويروس کرونا تا اطلاع بعدي ممنوع است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07