پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار اعلام کرد:

هنرمندان در انعکاس پيام دفاع مقدس نقش دارند

کد خبر: 10035 تاریخ انتشار: 1397/01/20 18:01:10
نمایش: 2400
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هنرمندان، شاعران، خبرنگاران، عکاسان و ديگر فعالان رشته هاي هنري در انعکاس پيام، مفاهيم و ارزش هاي دفاع مقدس نقش ارزنده اي دارند.
اقبال عباسي در جشنواره ملي سرزمين نور به ميزباني سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در اردوگاه شهيد باکري خرمشهر تأکيد کرد: نقش هنرمندان، شاعران، خبرنگاران، عکاسان و ديگر فعالان رشته هاي هنري ارزشي در انعکاس پيام و مفاهيم دفاع مقدس همچون نقش حضرت زينب (س) در انعکاس پيام حماسه کربلا اهميت دارد.

 

وي افزود: شهدا رفتند تا ما امروز باشيم، پس بايد خود را مديون شهدا و دليرمرداني بدانيم که با شجاعت و از خود گذشتگي مقاومت کردند تا امنيت کنوني حاصل شود.

عباسي تصريح کرد: امروز بايد با صداقت با مردم حرف بزنيم و بايستي بدانيم در جاي جاي ايران تمامي شهدا ناظر عملکرد ما هستند.

وي بيان داشت: بنده به عنوان استاندار چهارمحال و بختياري از تشريف فرمايي جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجويان و مردم عزيز سراسر کشور در سرزمين هاي نور تشکر مي کنم و معتقدم کشوري که نسبت به شهدا و ارزش هاي خود پايبند باشد، هميشه پيروز بوده و قدم گذاشتن در سرزمين هاي نور همان پايبندي به ارزش و فرهنگ شهدا محسوب مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامي با جنگ عليه ملت ما هشت سال ظلم و ستم روا داشتند تا مانع از صدور انقلاب اسلامي به خارج از مرزهاي کشور شوند و اين انقلاب را با شکست مواجه کنند.

وي عنوان داشت: اين در حاليست که براساس صحبتي که با برخي از سرداران سپاه داشتم، رونق اقتصادي شهرهايي همچون آبادان و خرمشهر قبل از جنگ تحميلي در شرايط مطلوب بود اما دشمنان همه چيز را ويران کردند.

عباسي اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامي وقتي فهميدند که رهبرانقلاب تئوري جديدي در دنيا به نام جمهوري اسلامي ايران ابداع کرده و حکومت ظلم و ستم را از خاک کشورش بيرون نموده است ترسيدند که اين انقلاب در ساير کشورها هم ورود پيدا کند و به همين دليل صدام را تشويق به حمله به ايران کردند تا مانع از صدور اين انقلاب شوند.

وي ادامه داد: سعي دشمنان بر اين بود که جمهوري اسلامي ايران را نابود کنند تا انقلاب اسلامي پا نگيرد و در دنيا موفق نشود، اما اين رزمندگان و اين مردم بودند که در گروه هاي مختلف به جبهه هاي حق عليه باطل در طول هشت سال شتافتند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا اسلام باقي بماند.

وي يادآور شد: شهدا آمدند و در اين سرزمين از جان و خون خود گذشتند تا ايران و جمهوري اسلامي حفظ يود.

عباسي عنوان کرد: وظيفه داريم همچون نقش زينب وار پيام دفاع مقدس را به نسل هاي امروز و فردا برسانيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06