پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
پيام تبريک نوروزي استاندار:

استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن نوروز را تبريک گفت

کد خبر: 10043 تاریخ انتشار: 1397/01/20 18:08:34
نمایش: 1780
اخبار
متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح ذيل است:
نوروز همان روز نخست سال، روز يادگاران کهن قرن ها و روز تجديد سنت هاي نياکان ايرانيان است که سبز و سپيد و سرخ آن به رنگ همه ايران ظهور و بروز مي کند. 

از اين جاست که شکوه پيران و نشاط جوانان در اوست، پير نوروز، يادها در سر دارد، از آن کرانه زمان مي آيد، از آن جا که نشانش پيدا نيست، در اين راه دراز رنج ها ديده و تلخي ها چشيده است، اما هنوز شاد و اميدوار است، جامه هاي رنگارنگ پوشيده است، اما از آن همه يک رنگ بيشتر آشکار نيست و آن رنگِ ايران است.

با سلامي به صفاي نسيم بامدادي، همراه با لطافت شکوفه هاي بهاري بايد توجه کرد که آينده ما مرهون تصميم ها، اراده ها، برنامه ريزي ها، بيداري ها، محاسبه ها و مراقبت هايمان است.

نوروز امسال به گونه اي در استان چهارمحال و بختياري "پايتخت زيبايي هاي ايران زمين" و همان مدينه فاضله عالم پرور و فضيلت سالار، اختلاف گريز و اتحاد پذير و منادي برابري مي آيد که روز نخست ان با سالروز شهادت حضرت امام علي النقي الهادي (ع) مقارن شده است.

تقارن نوروز با سالروز شهادت اين امام همام به طور يقين در راه عمل به دستورات الهي، فرامين نبي مکرم اسلام (ص) و همچنين حرکت در مسير روشن امامت و ولايت نقش مستقيم و مؤثري ايفا مي کند.

توجه به سيره نبوي و توصيه هاي ائمه اطهار (عليهما السلام) در ويژه برنامه هاي نوروزي بايستي به طور خاص مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران مرتبط قرار گيرد.

اينجانب فرا رسيدن نوروز باستاني را که روز آماده شدن براي تحقق حاکميت الهي بر جهان است، به محضر حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، تمامي مردم شريف، پاک سرشت و شهيد پرور، روحانيت معزز و مديران خدوم کشور و استان ولايت مدار چهارمحال و بختياري شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند يکتا، روزگاري خوش، سرشار از موفقيت و سربلندي در راستاي اجراي برنامه هاي کارآمد دولت تدبير و اميد براي همگان خواستارم.

اميدوارم آغاز بهار براي مردم ايران و چهارمحال و بختياري با تولدي ديگر در شکوفايي تراوشات فکري و تحولي سرنوشت ساز همراه باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06