پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

قهرمانان ملي به جوانان معرفي شوند

کد خبر: 10136 تاریخ انتشار: 1397/02/27 10:10:54
نمایش: 2585
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت مقام سردار بي بي مريم بختياري گفت: وظيفه رسانه ها معرفي قهرمانان ملي به نسل جوان است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در ديدار از طرح تلويزيوني بي بي مريم بختياري اظهار کرد: مردم غيور و سلحشور چهارمحال و بختياري در طول تاريخ در کنار ديگر اقوام ارزشمند سرزمين ايران در راه سربلندي و استقلال اين مملکت کوشيده و از مشروطه تا انقلاب شکوهمند اسلامي و از دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه معصومين(ع)، شهداي گرانقدر را تقديم ايران و اسلام کرده اند که سردار مريم و شهيد عليمردان خان از نمونه هاي شاخص مبارزان انقلاب مشروطه و مبارزه با استبداد رژيم پهلوي بودند.

عباسي با اشاره به منحصر فرد بودن شخصيت سردار مريم بختياري، بعنوان يک بانوي مبارز و آزاديخواه، معرفي چنين قهرمانان ملي را ضروري و در عين حال ارزشمند و شايسته تقدير دانست.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به حمايت مالي از اين سريال فاخر از محل اعتبارات استاني، ابراز اميدواري کرد: با تهيه و پخش اين سريال، حق مطلب در خصوص تاريخ و اقدامات تاثير گذار مردم بختياري و سرداران آزادي خواه ادا شده تا ايرانيان بيش از پيش با تاريخ و فرهنگ بختياري آشنا شوند.

در اين ديدار سردار محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، رئيس سازمان صدا و سيما و جمعي از نمايندگان استان و مديران ملي و استاني حضور داشتند.
سريال تلويزيوني 'بانوي سردار' با موضوعيت شخصيت تاريخي سردار مريم بختياري در حال تهيه و توليد است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07