پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

برخورد سليقه اي مانع از مشارکت بخش خصوصي است

کد خبر: 10144 تاریخ انتشار: 1397/02/29 11:59:57
نمایش: 2010
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تقويت فرهنگ سرمايه گذاري از پيش شرط هاي توسعه است، گفت: با برخوردهاي سليقه اي و حذفي نمي توان به تداوم حضور سرمايه گذاران در استان اميدوار بود.
اقبال عباسي شامگاه جمعه در ضيافت افطار هم استاني هاي مقيم تهران که در مسجد درحال ساخت قمر بني هاشم(ع) برگزار شد، با تبريک حلول ماه نزول قرآن اظهار کرد: توسعه و پيشرفت استان جز با مشارکت مردم ميسر نيست.

وي با اشاره به بالا بودن نرخ بيکاري استان، ظرفيت هاي کارآفريني و بخش توليد را در استان مطلوب ارزيابي کرد و گفت: براي بالفعل کردن اين ظرفيت ها نيازمند مشارکت سرمايه گذاران بخش خصوصي هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شرايط و زيرساخت هاي مورد نياز براي حضور سرمايه گذار در استان، توسعه و تقويت فرهنگ سرمايه گذاري را مهم ترين عامل توسعه هر منطقه عنوان کرد.

عباسي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به کاهش شديد بارندگي در استان، مساله آب را يک موضوع ملي دانست و خاطرنشان کرد: گرچه دولت در رعايت حقابه ها و تامين مصارف ضروري اهتمام دارد اما ضروري است تا با صرفه جويي و بهينه سازي مصرف از اين چالش زيست محيطي عبور کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري پس از اين مراسم در نشستي با هيات امناي مسجد قمربني هاشم(ع) پيگير مراحل ساخت اين مسجد شد.

مسجد قمر بني هاشم(ع) با مشارکت عمومي مردم چهارمحال و بختياري در بلوار مرزداران تهران در حال ساخت است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07