پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

پيگير مطالبات به حق رانندگان و اصناف هستيم

کد خبر: 10187 تاریخ انتشار: 1397/03/06 11:10:42
نمایش: 2245
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با بيان اينکه پيگير مطالبات به حق رانندگان هستيم، گفت: طرح مطالبات صنفي نبايد به ناامن کردن جامعه منجر شود.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در شوراي اداري شهرستان بروجن افزود: مشکلات و مطالبات به حق اصناف بايد از راههاي قانوني دنبال شود و دولت نيز پيگير مطالبات رانندگان است.
وي ادامه داد: مسئولان موظفند مطالبات رانندگان را گوش دهند و ما نيز در استان به دنبال حل و فصل مشکلات هستيم.

عباسي بيان کرد: هيچ صنفي براي گرفتن حق و حقوق خود نبايد مسير را براي خانواده ها ناامن کند.
وي تصريح کرد: مخالفان نظام نيز اين روزها بدنبال ملتهب کردن فضاي جامعه هستند، از اين رو مطالبات صنفي نبايد محلي براي سوء استفاده مخالفان باشد
استاندار چهارمحال وبختياري با تاکيد بر هوشياري و درايت مسئولان در مواجهه با مشکلات و مسائل استان افزود: ضروري است تا در صورت بروز مشکلي، مسئولان با برگزاري جلسات و هماهنگي هاي لازم از دامن زدن به اعتراضات و مشکلات جلوگيري کنند.

عباسي در ادامه آب، بيکاري، انتصاب ها، نگاه سياسي به مسائل و غلبه آن بر مسائل توسعه اي را از مهمترين چالش هاي استان برشمرد و گفت: همه تلاش خود را براي رفع اين چالش ها به کار گرفته ايم وي با بيان اينکه پيگير مشکلات آب شهرستان بروجن هستيم، افزود: پيش بيني هاي لازم براي مواجهه با بحران احتمالي آب در تابستان انجام شده است.

عباسي تصريح کرد: امسال بروجن مشکل آب نخواهد داشت و اجراي طرح بن- بروجن که در سال گذشته متوقف شده بود، با جذب اعتبار از سر گرفته شده است
وي جذب سرمايه گذار بخش خصوصي را از مهمترين راهکارهاي رفع مشکلات استان دانست و گفت: اين مهم با فراهم سازي بسترهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي محقق مي شود.

در اين جلسه مسعود ملکي به عنوان فرماندار جديد شهرستان بروجن معرفي و از خدمات علي محمد مرادي سرپرست فرمانداري بروجن و سيف الله فياضي قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05