پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال وبختياري نسبت بر تشکيل اتاق فکر در امور جوانان تاکيد کرد

کد خبر: 10193 تاریخ انتشار: 1397/03/06 23:46:00
نمایش: 1965
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به ضرورت توجه به جوانان و ساماندهي جوانان بر تشکيل و راه اندازي اتاق فکر در امور جوانان تاکيد کرد.
اقبال عباسي روز يکشنبه در ستاد ساماندهي امور جوانان افزود: با تشکيل اتاق فکر و استفاده از ظرفيت جوانان از طيف ها و گروه هاي مختلف مي توان از توان فکري اين قشر در تصميم گيري ها استفاده کرد.

وي از تشکيل اتاق فکر در امور جوانان در استانداري خبر داد و گفت :در اين اتاق فکر، جلساتي با مشاوران در امور جوانان استان برگزار و از برنامه و پيشنهادات مطلوب استفاده مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تشکر از اداراتي که مشاور در امور جوانان انتخاب کردند از مابقي مديران، فرمانداران و شهرداران و بخشداران خواست تا هر چه سريعتر مشاور خود در امور جوانان را انتخاب کنند.

عباسي با اشاره به فضاهاي عمومي بلااستفاده در شهرها خاطرنشان کرد: هر شهرداري که بتواند اين فضاها را با استفاده از چمن مصنوعي به فضاي سبز تبديل کند ،هزينه آن پرداخت مي‌شود.

وي تاکيدکرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي در صورتي که بتوانند فضاهاي مازاد خود را در شهرها و روستاها به فضاي سبز تبديل کنند هزينه آن از همان محل پرداخت مي‌شود.

استاندار تاکيد کرد: امروزه جوانان در حوزه‌هاي مختلف مانند سياسي و اقتصادي بسيار نسبت به مديران نااميد هستند ،بايد توجه داشت که عدم ارتباط با جوانان باعث ايجاد اين حس نا اميدي مي‌شود.

وي خواستار حمايت از طرح‌هاي اشتغالزايي با اولويت جوانان شد و گفت: آموزش‌هايي که براي ايجاد اشتغال به جوانان داده مي‌شوند بايد کاربردي‌تر و در زمينه‌هايي همچون فناوري اطلاعات و تجارت الکترونيک باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05