پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري مهياي بزرگداشت ارتحال امام راحل شد

کد خبر: 10206 تاریخ انتشار: 1397/03/09 08:42:24
نمایش: 1967
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمهيدات لازم براي برگزاري ويژه برنامه هاي گراميداشت ارتحال امام خميني (ره) در شهرستانهاي استان فراهم شده است.

جعفر مرداني، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري  در نشست هماهنگي ويژه برنامه هاي 14 و 15 خرداد اين استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: تمام شهرستان ها براي برگزاري ويژه برنامه ها و مراسمات ارتحال امام خميني (ره) و شهداي 15 خرداد اعلام آمادگي  کرده اند.

 

وي در ادامه افزود: نهادها و دستگاه هاي اداري استان در کنار گروه هاي مردمي کمک هاي مادي و معنوي خود را در اختيار ستاد قرار داده اند تا مراسمي شايسته انقلاب اسلامي برگزار شود.

 

مرداني با اشاره به کرامات و فضايل اخلاقي و رفتاري امام راحل، بر ضرورت تبيين انديشه هاي ايشان به ويژه براي نسل جوان تاکيد کرد و گفت: بايد تا مي توان با برگزاري برنامه هاي معرفتي در تبيين آرمان ها و انديشه هاي امام خميني (ره) اقدام کرد تا مسير انقلاب و نظام در مسير واقعي خود حرکت کند.

 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش رهبري امام راحل در پيروزي انقلاب اسلامي، تصريح کرد: مردم انقلابي ايران با تمسک به رهبري ديني و آموزه هاي مذهبي توانستند خود را از زير ستم طاغوت نجات دهند و تعيين کننده سرنوشت خود شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05