پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

طرح برخط احراز اصالت هويت در چهارمحال وبختياري اجرا مي شود

کد خبر: 10211 تاریخ انتشار: 1397/03/09 13:55:13
نمایش: 1893
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري از آغاز اجراي طرح احراز برخط (آنلاين) اصالت هويت و حذف کپي کاغذي شناسنامه و کارت ملي افراد در استان خبر داد.
ملک محمد قربانپور روز چهارشنبه در جلسه توسعه دولت الکترونيک و هوشمند سازي ادارات استان افزود: اين طرح در مرحله اول در دستگاههاي اجرايي استان و در مرحله بعدي در شهرستانها اجرا مي شود.
وي با بيان اينکه اين طرح در استانهاي قم، خوزستان و سمنان به صورت پايلوت اجرا شده است، اظهار کرد: در اجراي اين طرح، دستگاه اجرايي بر اساس اولويت بندي با توجه به امکانات موجود اجرا مي شود.
قربانپور افزود: طرح احراز برخط اصالت هويت و حذف کپي اسناد هويتي از چرخه ادارات از 3 سال گذشته به پيشنهاد وزارت کشور و تصويب کميسيون دولت الکترونيک در 3 استان آغاز شده است.
وي، صرفه جويي در وقت، کاهش مصرف کاغذ و جلوگيري از سوء استفاده و جعل اسناد هويتي از اهداف اين طرح است که مقرر شد اين طرح تا پايان ماه رمضان در سراسر کشور اجرايي شود.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر فعال ساختن ميز خدمت الکترونيک در دستگاههاي اجرايي افزود: اجراي اين طرح از آذرماه سال گذشته به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است.
وي به بازرسي و نظارت بر طرح ميز خدمت فيزيکي تاکيد کرد و گفت: خدمات قابل ارايه در ميز خدمت فيزيکي و الکترونيک بايد در دستگاههاي اجرايي احصاء شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05