پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کميته فوق العاده اشتغال در چهارمحال و بختياري تشکيل مي شود

کد خبر: 10217 تاریخ انتشار: 1397/03/10 20:40:35
نمایش: 1817
اخبار
تعلل در جذب تسهيلات اشتغالزايي و ناهماهنگي هاي بين بخشي در چهارمحال و بختياري سبب شد تا استاندار دستور تشکيل کميته فوق العاده اشتغال را صادر کند.
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه در نشست کارگروه تخصصي اشتغال اين استان افزود: اين کميته متشکل از مديران مرتبط دستگاههاي اجرايي، روساي بانک و چند تن از مسئولان استانداري است که هر هفته با برگزاري جلسه مشکلات اين حوزه را برطرف مي کنند.

اقبال عباسي با اشاره به ارائه تسهيلات ارزان قيمت بدون سقف براي توسعه اشتغالزايي در استان تصريح کرد: تاکنون نتوانسته ايم از اين شرايط خوب براي رونق اشتغالزايي در استان بهره گيريم، اما با انسجام و هماهنگي مي توان همه مشکلات را از ميان برداشت.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: بايد از ظرفيت هاي مختلف براي ايجاد شغل در چهارمحال و بختياري بهره برد.

وي با تاکيد بر رونق اشتغال روستايي و عشايري در استان تصريح کرد: گردشگري و دامپروري مي تواند در اين حوزه نقش مهمي ايفا کند.

عباسي تصريح کرد: با وجود بيکاري در استان، اکنون بايد در ارائه تسهيلات اشتغالزا جلوتر از ساير استان‌ها قدم برداشت. 

وي از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي خواست با وجود نرخ بيکاري بالاي استان، زمان بيشتري براي حل اين مشکل در استان اختصاص يابد و يک طرح سرمايه‌گذاري را در استان تقبل کنند. 

عباسي با بيان اينکه مديران دستگاه‌هاي اجرايي طرح‌هاي ناقص را به بانک‌ها معرفي نکنند تا پروسه ارائه تسهيلات طولاني نشود، گفت: مجوزهاي تاسيس مهلت‌دار براي ارائه تسهيلات اشتغالزا کافي است و بانک‌ها نبايد ازآن مجموعه ايرادبگيرند. 

وي تاکيد کرد: بانکهاي عامل در پرداخت مابقي تسهيلات اشتغالزا ، که بايد پرداخت شوند اقدامات لازم را انجام دهند. 


استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ايجاد مشاغل خانگي از مهمترين ظرفيت هاي استان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود که دولت در راستاي ايجاد شغل هاي خانگي گام هاي بلندي برداشته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05