پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اجراي ويژه برنامه‌هاي مناسبتي در چهارمحال و بختياري به مردم واگذار شود.

کد خبر: 10218 تاریخ انتشار: 1397/03/10
نمایش: 1860
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:دهه‌ فجر امسال بايد نسبت‌ به سال‌هاي گذشته مردمي‌تر باشد چرا که نتيجه‌ بهتري‌ به دنبال خواهد داشت‌.
اقبال عباسي ظهر امروز در ستاد هماهنگي و اجرايي پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: دهه‌ فجر امسال بايد نسبت‌ به سال‌هاي گذشته مردمي‌تر باشد چرا که نتيجه‌ بهتري‌ به دنبال خواهد داشت‌.

وي افزود: در ايام‌ دهه‌ فجر نبايد فقط از ظرفيت‌‌ کارکنان دولتي استفاده کرد بلکه در اين‌ ايام‌ تمامي اقشار بايد حضور داشته باشند و از ظرفيت‌ها استفاده شود‌.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: ما در اجراي مراسمات دهه فجر از کدام‌ صاحب‌نظر اجتماعي، امنيتي و اقتصادي و يا از چه‌ تعداد جوان‌ و خانم در برنامه‌ريزي برنامه‌هايي دهه‌ فجر استفاده‌ کرده‌ايم.

عباسي خاطرنشان کرد: امسال بايد تمامي صنف‌هاي مختلف، روستاييان، جوانان و بانوان در برنامه‌ريزي برنامه‌هاي دهه‌ فجر حضور داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح‌ کرد: در اين ايام‌ بنده حاضر هستم در جلسات پرسش و پاسخ‌ شرکت کنم و مشکلات مردم‌ را بشنوم‌ و حتي حاضر هستم‌ سرم‌ فرياد بزنند چرا که اگر در سالن‌ جلسات بر سر من‌ فرياد بزنند بهتر از آن است‌ که براي رفع مشکلاتشان بيرون فرياد بزنند‌.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05