پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

امام خميني (ره) الگوي آزادي خواهان جهان است

کد خبر: 10233 تاریخ انتشار: 1397/03/14
نمایش: 1839
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي به مناسبت ارتحال ملکوتي امام خميني(ره) و سالروز قيام 15 خرداد گفت: امام راحل يکي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي آزادي خواهان و انقلابيون جهان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري؛اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي سالروز رحلت جانسوز بنيانگذارکبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(رحمه الله عليه) و سالروز قيام خونين ۱۵ خرداد را تسليت گفت.

متن پيام به اين شرح است:

چهاردهم خرداد ۱۳۶۸، سالروز ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره)، روزي است که ملت بزرگ ايران و حتي مستضعفان و آزادگان دنيا در فراق محبوب خود عزادار شدند. روزي که روح بلند و ملکوتي حضرت امام خميني (ره) بعد از سالها مجاهدت، پارسايي و مبارزه با ظلم ستيزي و حمايت از مستضعفان دعوت حق را لبيک گفت و به ملکوت اعلي پيوست.

امام خميني (ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامي ايران بلکه يکي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزاديخواهان و انقلابيون سراسر دنيا بود

بدون ترديد نقش اين ابرمرد هميشه جاودان تاريخ در طول سال‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي و بويژه قيام ۱۵ خرداد۱۳۴۲ که نقطه آغازي براي طوفان عظيم انقلاب اسلامي است،بي بديل بوده است.

يوم الله ۱۵ خرداد ۱۳۴۲به عنوان نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملتي قهرمان ايران اسلامي است و در واقع سرآغاز خواست و اراده ي آنان بود که خواهان رهايي از بند ظلم و حکومت طاغوت بودند،

اينجانب بيست و نهمين سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) و سالروز قيام خونين۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ايران به ويژه مردم ولايي استان چهارمحال و بختياري تسليت عرض نموده و اميدوارم بتوانيم با پاسداري از آرمانهاي والاي بنيان گذار جمهوري اسلامي و خون پاک شهيدان و تحت لواي فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در جهت اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و سرافرازي و سربلندي ايران عزيز اسلامي، بيش از پيش تلاش نمائيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05