پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري از مردم براي راهپيمايي روز قدس دعوت کرد

کد خبر: 10241 تاریخ انتشار: 1397/03/17 13:47:29
نمایش: 1765
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي از همه قشرهاي مختلف مردم اين استان خواست در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کرده و حمايت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطين در برابر رژيم غاصب صهيونيستي نشان دهند.
بسمه تعالي
 
نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس با دورانديشي حكيمانه حضرت امام خميني(ره) حامل اين پيام مهم است كه مسئله فلسطين براي هميشه در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده است و بيت المقدس اين پاره تن اسلام و قبله اول مسلمين هرگز فراموش نخواهد شد

روز قدس، روز نمايش شكوه اتحاد و همبستگي جهان اسلام وتجلي همدلي و فرياد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامي بر عليه رژيم غاصب صهيونيست است. روزي است كه قطره قطره حمايت ملت هاي آزاده و مستقل جهان از قيام ملت مظلوم و قهرمان فلسطين، اقيانوس عظيمي از خروش يكپارچه ملت هاي اسلامي، بر عليه هر گونه تجاوز و اشغالگري را در برابر ديده گان جهانيان به نمايش مي گذارد .

روز قدس امسال در حالي فرا مي رسد كه تصميم انتقال سفارت امريكا به قدس و موج جديد جنايات وحشيانه صهيونيست‌ها در كشتار مردم مظلوم و بي گناه فلسطين همچنين سكوت ننگين برخي از كشورهاي مسلمان منطقه، موجي از نفرت و كينه در ميان مسلمانان و ملت هاي بيدار ايجاد كرده و نويد يك راهپيمايي متفاوت و پرشورتر از سال هاي قبل را مي دهد. از اين رو مردم غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي، همگام با ساير مسلمانان جهان، در اين روز به صحنه آمده و فرياد رساي بيزاري از استکبار و اعلام نفرت عمومي از رژيم اشغالگر قدس را سر خواهند داد. اقشار مختلف مردم مؤمن استان چهارمحال و بختياري نيز، درلبيک به نداي تاريخي امام راحل و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري، با شکوه هر چه تمام تر، در راهپيمايي عظيم يوم الله روز قدس شركت كرده و با اين حضور پر شور خود، مرهمي بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين خواهند گذاشت.

 
اقبال عباسي
استاندار چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05