پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري گفت:

رسالت واقعي کميته امداد امام خميني(ره) خدمت به محرومين جامعه است

کد خبر: 10256 تاریخ انتشار: 1397/03/21 09:52:25
نمایش: 1914
اخبار
محفل انس با ايتام و سفره هاي آسماني با حضور استاندار و مددجويان کميته امداد امام خميني(ره) در استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري،اقبال عباسي در مراسم ضيافت افطار با ايتام تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) اظهار کرد: کميته امداد از نخستين نهادهايي است که پس از پيروزي انقلاب با هدف حمايت از اقشار نيازمند و آسيب‌پذير به فرمان امام راحل(ره) تشکيل شد.

وي افزود: کمک به نيازمندان و فقرا از دغدغه‌ها و تاکيدات بنيانگذار کبير انقلاب قبل از پيروزي انقلاب اسلامي بود به همين جهت با پيروزي انقلاب دستور به تاسيس اين نهاد براي ياري رساني به نيازمندان دادند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه کاري که اين نهاد مقدس انجام مي‌دهد مصداق بارز يک حرکت توام با همت بلند است که بيش از همه از برنامه‌ريزي دقيق و حساب شده آن نشات مي‌گيرد افزود: خدمت در نهاد مقدس کميته امداد با بسياري از دستگاه‌هاي اداري ديگر تفاوت دارد ،در اين نهاد فعاليت‌ها با شور، عشق و انگيزه خدمت به مستضعفان و محرومان جامعه همراه است که اين خود در نزد خداوند متعال داراي اجري معنوي بزرگي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/05