پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري:شيوع کرونا فرصتي براي توسعه قابليت‌هاي دولت الکترونيک شد

کد خبر: 103700 تاریخ انتشار: 1399/02/01
نمایش: 2135
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ويروس کرونا در کنار همه تهديدها و آسيب‌هايي که به همراه داشت، اما فرصتي براي توسعه قابليت‌ها و امکانات دولت الکترونيک در کشور شد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در آيين افتتاح رسمي شبکه آموزشي دانش‌آموزي(شاد) يک هزار و ۲۷ مدرسه ابتدايي اين استان، افزود: ايجاد شبکه آموزشي شاد، از اقدامات ارزشمندي است، که زمينه فراگيري علم و دانش در روزهاي کرونايي را براي دانش‌آموزان فراهم کرده است.

وي ادامه داد: فراهم شدن بستر مجازي آموزش، از فرصت‌هايي است که شيوع کرونا فراهم کرد و مي‌توان اين فضا را براي مدت‌ها فعال نگاه داشت و در زمينه تحصيل علم از آن بهره‌گيري کرد.

استاندار اضافه کرد: تعدادي از دانش‌آموزان در مناطق دوردست به شبکه شاد دسترسي ندارند، بنابراين بايد ايرادات و اشکالات آموزش مجازي در اين مناطق برطرف شود.

عباسي، با بيان اينکه دولت عجله‌اي براي بازگشايي مدارس ندارد، تصريح کرد: تا زمان رفع نگراني والدين دانش‌آموزان در خصوص فعاليت مجدد مدارس و تا زمان عادي شدن شرايط، مدارس بازگشايي نمي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: کرونا علاوه بر فرصت‌هايي که در حوزه دولت الکترونيک از قبيل آموزش مجازي، خريد اينترنتي و کسب و کارهاي مجازي فراهم کرد، تلنگري بود تا به انسانها به اشکالات و نقايص خود در زمينه رعايت مسائل بهداشتي پي ببرند.

عباسي، اظهار داشت: چهارمحال و بختياري جزو استان هاي برتر کشور در حوزه غربالگري و کنترل بيماري کوويد ۱۹ است، که اين مهم جز با همراهي مردم و متوليان امور و مسئولان حوزه‌هاي مختلف امکانپذير نيست.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07