پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري درگذشت آيت‌الله اميني را تسليت گفت

کد خبر: 103716 تاریخ انتشار: 1399/02/06
نمایش: 1816
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه با صدور پيامي درگذشت آيت‌الله اميني، نماينده سابق مردم استان در مجلس خبرگان را تسليت گفت.

اقبال عباسي در پي درگذشت يار ديرين امام راحل، آيت‌الله ابراهيم اميني، نماينده استان در دوره‌هاي اول تا سوم مجلس خبرگان رهبري، پيام تسليتي را صادر کرد.

در پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياري آمده است:رحلت اندوهبار فقيه عاليقدر، مجاهد نستوه و پارسا حضرت آيت‌الله ابراهيم اميني رضوان‌الله تعالي عليه، از ياوران ديرين امام و رهبري موجب تأسف و اندوه فراوان گرديد.

در اين پيام آمده است: اعتدال و عدالت  و ساده‌زيستي مثال‌زدني به همراه خداباوري و ثبات قدم و صفاي باطن از صفات ارزشمند آن فقيد سعيد بود. 

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرده است: اين فقيه عالي‌قدر  از سرمايه‌هاي ارزشمند انقلاب اسلامي و از  شخصيت‌هاي‌ گرانقدر و داراي تراز ممتاز در ميان علما بودند، که در سراسر عمر پربرکت خويش به نشر علوم اسلامي و ترويج معارف اهل بيت عليهم السلام اهتمام  ورزيدند.

عباسي تاکيد کرده است:خداي متعال ايشان را با اولياء خويش محشور دارد و او را در جوار الطاف خويش ميهمان کرامت خود گرداند و اينجانب اين ضايعه را به خانواده عزيز و بزرگوار ايشان تسليت عرض مي‌نمايم و در اين ماه رحمت و کرامت علو درجات ايشان را از خداي متعال مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07