پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شوراها با اتکا بر خرد جمعي براي حل مشکلات محلي تلاش مي‌کنند

کد خبر: 103726 تاریخ انتشار: 1399/02/09
نمایش: 1733
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي فرارسيدن نهم ارديبهشت، روز شوراها را بە تمامي اعضاي شوراهاي شهر و روستا تبريک گفت و تاکيد کرد:شورا با اتکا بر خرد جمعي براي حل مشکلات محلي تلاش مي‌کنند.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

▫️نهم ارديبهشت کە در تقويم رسمي کشور بە نام روز شوراها نامگذاري شدە است فرصتي است براي قدرداني از شوراهاي شهر و روستا کە با انديشە و اتکا بە خرد جمعي در جهت حل مشکلات در سطح محلي تلاش مي کنند و با نظارت دقيق بر عملکرد شهرداريها زمينە خدمت‌رساني مطلوب و هر چە بهتر بە شهروندان را فراهم مي‌نمايند.

▫️نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ابتداي شکل گيري يکي از مباني اصلي خود را تعامل و گفتگو قرار داد و بنيان گذار کبير اين انقلاب حضرت امام خميني (ره) همواره در تصميم گيري ها بهره گيري از خرد جمعي را به عنوان يک اصل توصيه مي کردند.

▫️شوراهاي اسلامي شهر و روستا در کنار شهرداري ها و دهياري ها توانستند اقدامات ارزشمندي در مقابله با ويروس کرونا انجام دهند و موجب کاهش خسارات مالي و جاني به استان شوند.

▫️اينجانب فرارسيدن روز شوراها را خدمت برادران و خواهراني کە در جايگاە شورا در شهرها و روستاهاي استان چهارمحال و بختياري مشغول خدمت‌اند تبريک عرض کردە و اميدوارم با تلاش بيشتر در راە تحقق جامعە شهروند مدار و شهر و روستاهايي آبادتر در سايە توجهات حضرت باريتعالي موفق و مويد باشيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06