پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اتصال چهار محال و بختياري به شبكه ريلي سراسري

کد خبر: 103740 تاریخ انتشار: 1399/02/10
نمایش: 1752
اخبار
دو پروژه اتصال به شبكه ريلي سراسري و احداث بزرگراه سراسري چهار محال و بختياري در دولت دوازدهم تكميل خواهند شد
دكتر محمد باقر نوبخت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان چهار محال و بختياري كه به صورت ويدئوكنفرانس با حضور استاندار و اعضاي شوراي برنامه ريزي استان و همچنين با حضور رييس بنياد مسكن انقلاب اسلامي و معاون وزير راه و شهر رسازي برگزار شد، گفت: تكميل دو پروژه اتصال راه آهن استان به شبكه سراسري و همچنين تكميل بزرگراه سراسري  استان چهار محال و بختياري تا پايان دولت دوازدهم انجام خواهد شد و در اين راستا آمادگي وجود دارد تا با تخصيص منابع لازم اين دو پروژه با سرعت بيشتري عملياتي و به مرحله بهره برداري برسند.

 معاون رئيس جمهور با بيان اينكه سال گذشته حدود ۶۰ هزار ميليارد تومان براي طرح‌هاي عمراني اعتبار پرداخت شده است گفت: اين اعتبارات در سال ۹۷ حدود ۴۲ هزار ميليارد تومان بوده و بر اساس قانون بودجه در سال ۹۹ بيش از ۸۷ هزار ميليارد تومان اعتبار براي طرح‌هاي عمراني اختصاص داده خواهد شد. 

رئيس سازمان برنامه و بودجه تاكيد كرد: طي هفته آتي مسئولان استان چهارمحال و بختياري براورد هاي خود از طرح هاي اقتصاد مقاومتي و اشتغال زايي در استان را به سازمان برنامه و بودجه ارسال كنند تا در خصوص تخصيص بهينه اعتبارات تصميم‌گيري شود.

دكتر نوبخت تاكيد كرد: با توجه به سردسير بودن منطقه چهارمحال و بختياري بايد اجراي پروژه ها تا قبل از پايان تابستان با شتاب و سرعت بيشتر انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07