پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوي شکوفايي هستند

کد خبر: 103742 تاریخ انتشار: 1399/02/10
نمایش: 1779
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي به مناسبت روز کارگر اعلام کرد:کارگران بازوان حرکت جامعه به سوي رشد، تعالي و شکوفايي هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري ، اقبال عباسي روز پنجشنبه با صدور پيامي «هفته کارگر» و «روز جهاني کارگر» را تبريک گفت.

در استاندار آمده است: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوي رشد، تعالي و شکوفايي مي‌باشند و بي‌شک بخش عظيمي از پيشرفت‌هاي حاصل شده در مسير اقتصادي کشور به برکت ايثار و مجاهدت اين قشر جامعه مي‌باشد.

اين پيام افزوده است:کارگران عزيز از ابتداي پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان‌هاي نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوري اسلامي و آباداني و پيشرفت اقتصادي کشور نقشي بي بديل داشته و امروزه نيز در راستاي تحقق شعار «جهش توليد» کمر همت بسته‌اند.

به گفته وي، در شرايط فعلي هم که شيوع بيماري کرونا، فعاليت‌هاي اقتصادي را تحت تأثير قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ هاي توليد متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ اين امر مجددا اهميت کارگران  و ايثارگري آنان را به نمايش گذاشت.

استاندار چهارمحال و بختياري در پيام تاکيد کرده است: اينجانب ضمن تقدير و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان چهارمحال و بختياري و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادي، فرا رسيدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگري  تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06