پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کنترل شيوع ويروس کرونا در استان

کد خبر: 103752 تاریخ انتشار: 1399/02/11
نمایش: 2343
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به کنترل شيوع ويروس کرونا در استان و نبود نياز به نقاهتگاه‌ها، اين مراکز با تصويب ستاد استاني مقابله و پيشگيري از کرونا جمع‌آوري شد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در ستاد استاني مقابله و پيشگيري از ويروس کرونا افزود: با اين وجود يکي از پنج نقاهتگاه موجود در استان که نگهداري و فعال نگه داشتن آن نياز به هزينه نداشته باشد، براي پيش‌بيني روزهاي مورد نياز، در استان همچنان فعال نگه داشته مي‌شود.

وي، کنترل شيوع ويروس کرونا در استان به نسبت مطلوب ارزيابي کرد و گفت: با همراهي مديران و همکاري مردم شيوع ويروس کرونا در استان به خوبي کنترل شده است، اما هنوز خطر ويروس کرونا وجود دارد و خودمراقبتي و رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي همچنان يک ضرورت است.

عباسي، تداوم خدمات‌رساني بي‌وقفه به مردم در شرايط کنوني را يک امر مهم و ضروري دانست و گفت: تعدادي از دانش‌آموزان منطقه خانميرزا و لردگان به سبب قطع شدن دستگاه فيبرنوري از آموزش مجازي محروم شده‌اند که بايد سريع اين مشکل برطرف شود و ديگر شاهد بروز چنين اتفاقاتي در استان نباشيم.

وي در خصوص مديريت جمع‌آوري و توزيع کمک‌هاي مومنانه در استان نيز با تاکيد بر خودداري از موازي‌کاري بين‌دستگاهي خاطر نشان کرد: در جذب و جمع‌آوري کمک‌ها همه نهادهاي مردمي و دولتي مي‌توانند ورود پيدا کنند، اما توزيع اين کمک‌ها با مديريت سپاه استان انجام مي‌گيرد و تنها اين نهاد متولي توزيع است.

استاندار گفت :پروژه ايجاد سد و تونل بهشت آباد فاقد مجوزهاي زيست‌محيطي و اجتماعي است ،بنابراين اجراي اين پروژه غيرقانوني است و اگر متوليان اين پروژه به اين مسئله بي‌توجهي کنند به بيت المال خيانت کرده‌اند.

وي تاکيد کرد: مردم به ما اعتماد کنند و بدانند که مجموعه استانداري پيگير مطالبات و حل اين مشکل است و درحال حاضر  مکاتباتي با رئيس جمهور شده و دستور بررسي به وزارت نيرو داده شده‌است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07