پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

معلمان نقش کليدي در تربيت انسان‌هاي توانمند دارند

کد خبر: 103755 تاریخ انتشار: 1399/02/13
نمایش: 1803
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: معلمان و اساتيد نقش کليدي در تربيت انسان‌هاي توانمند به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي جامعه دارند.
استاندار چهارمحال و بختياري  13 ارديبهشت در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه شيوع کرونا ويروس مانع تعطيلي آموزش عليرغم تعطيلي مدارس و کلاس‌هاي درس نشد، اظهارکرد: معلمان و کادر اداري آموزش و پرورش حتي در روزهاي تعطيل مشغول فراهم کردن مقدمات آموزش از راه دور براي دانش‌آموزان بودند.

اقبال عباسي افزود: نيروي انساني توانمند از عوامل توسعه و رشد در هر جامعه‌اي است، بنابراين افراد جامعه براي اينکه تبديل به يک نيروي انساني توانمند در حوزه‌هاي مختلف شوند نيازمند آموزش هستند.

وي با بيان اينکه معلمان و اساتيد نقش کليدي در تربيت انسان‌هاي توانمند به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي جامعه دارند، خاطرنشان کرد: شاهديم که معلمان ما کودکان و حتي جواناني را که از انجام ساده‌ترين کارها عاجز هستند با آموزش توانمند مي‌کنند و اين افراد کارهاي بزرگي را از نظر علمي، اقتصادي و فرهنگي در کشور انجام مي‌دهند.

عباسي در ادامه با اشاره به شخصيت والاي شهيد مطهري در امر انسان‌سازي، توضيح داد: شهيد مطهري علاوه بر اينکه شاگردان خود را از نظر علم روز تربيت مي‌کرد به تربيت ديني آن‌ها نيز توجه ويژه‌اي داشت، دشمنان جمهوري اسلامي فکر مي‌کردند با شهادت ايشان راه علم‌آموزي را در کشور ما تعطيل مي‌کنند، اما امروز شاهديم هزاران معلم و استاد راه اين شهيد بزرگوار را ادامه مي‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان گفت: معلمان ما در شرايط شيوع کرونا ويروس تمام توان خود را صرف آموزش دانش‌آموزان کردند، عده‌اي از معلمان کشور نيز بر اثر کرونا ويروس جان خود را از دست دادند که بايد قدردان زحمات تمامي اين عزيزان باشيم.

گفتني است در اين جلسه تعدادي از معلمان، فرمانداران و ائمه جمعه نيز به صورت ويدئو کنفرانس حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06