پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نبايد اجازه دهيم اختلاف‌افکني‌ها موجب تنش ميان مردم و مسئولان شود

کد خبر: 103756 تاریخ انتشار: 1399/02/13
نمایش: 1885
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عده‌اي در صدد هستند با اختلاف‌افکني بين مردم و مسئولان و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها به اهداف خود برسند، نبايد اجازه دهيم اين اختلاف‌افکني‌ها موجب تنش و دلسردي در بين مردم و مسئولان براي ادامه راه شود.
اقبال عباسي ۱۳ ارديبهشت در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها بايد در حيطه وظايف خود مشکلات مردم را پيگيري کنند، اظهار کرد: گاهي مردم انتظاراتي از اعضاي شوراهاي شهرها و روستا دارند که اين انتظارات در حيطه وظايف شوراها نيست، بنابراين بايد تلاش شود مردم انتظارات خود را با وظايف شوراها تنظيم کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه انتظارات شوراها از حاکميت و انتظارات مردم از شوراها بايد در چارچوب‌هاي قانوني باشد، افزود: همچنين دولتمردان نيز بايد وظايف شوراها را بدانند تا بتوانند پيگيري‌هاي اعضاي شوراهاي شهر و روستاها را در چارچوب به سرانجام برسانند.

وي بيان کرد: اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها بايد سلسله مراتب اداري را در پيگيري مطالبات و مشکلات رعايت کنند، اين مسئله موجب مي‌شود که مشکلات از راه قانوني حل و فصل شود، پيگيري‌هاي جسته گريخته به نتيجه مطلوب نمي‌رسد.

عباسي هماهنگي، قانون‌مداري و انسجام را از مهم‌ترين عوامل در به نتيجه رسيدن پيگيري مشکلات مردمي توسط شوراها عنوان کرد و توضيح داد: همه بايد به قانون تمکين کنيم و در مقابل بي‌قانوني بايستيم، وحدت در بين مردم و مسئولان موجب مي‌شود نتيجه در کارها به طور ملموس مشاهده شود.

عباسي در پايان در خصوص اجراي سد و تونل بهشت‌آباد، تصريح کرد: تا زماني که مشکل زيست‌محيطي و اجتماعي  سد و تونل بهشت‌آباد حل نشود، اجراي اين پروژه غيرقانوني است، مراتب اعتراض مردم چهارمحال و بختياري از طريق مکاتبات به رئيس‌جمهور و وزارت نيرو ارسال شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07