پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در سال‌جاري؛

۸۳ طرح توليدي در چهارمحال و بختياري افتتاح مي‌شود

کد خبر: 103763 تاریخ انتشار: 1399/02/15
نمایش: 1949
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سال‌جاري حدود ۸۳ طرح توليدي با اعتباري بالغ بر ۲۰ هزار ميليارد تومان افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

الله‌کرم نصيري ۱۵ ارديبهشت‌ماه در جلسه ويدئوکنفرانس با معاونان هماهنگي امور اقتصادي استانداري‌هاي سراسر کشور با محوريت طرح‌هاي اشتغال زود بازده، اظهار کرد: نزديک به ۸۰ پروژه اقتصاد مقاومتي با اعتباري بالغ بر ۸۴۳ هزار ميليارد ريال اعتبار در چهارمحال و بختياري براي اجرا تدوين شده است.

به گزارش ايسنا، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: با اجراي اين طرح‌ها در استان ۲۲ هزار و ۷۶۰ شغل جديد ايجاد  و حدود ۱۲ هزار و ۱۹ شغل نيز تثبيت مي‌شود.

وي با بيان اينکه منابع مالي، آب مورد نياز صنايع و طولاني بودن فرآيند استعلامات از مهم‌ترين موانع و مشکلات واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري است، گفت: در سال‌جاري حدود ۸۳ طرح توليدي با اعتباري بالغ بر ۲۰ هزار ميليارد تومان در سال‌جاري افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.

نصيري در پايان يادآور شد: يکي از مهم‌ترين برنامه‌ها براي تحقق شعار جهش توليد در چهارمحال و بختياري توجه به استفاده از ظرفيت خالي واحدهاي توليدي صادرات محور است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06