پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هدف از ايجاد ميز خدمت در ادارات تکريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي است.

کد خبر: 133825 تاریخ انتشار: 1399/02/28
نمایش: 2339
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تلاش جدّي در مسير تحقق دولت الکترونيک گفت: هدف از ايجاد ميز خدمت در ادارات تکريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندي است.
در اولين جلسه بررسي کارکردهاي ميز خدمت  در سال ۱۳۹۹که به رياست معاون توسعه مديريت و منابع استاندار و با حضور جمعي از مديران ستادي برگزار گرديد،ليلا محمديان هدف از اجراي طرح ميز خدمت را جلوگيري از فساد اداري و سرگرداني مردم در ادارات دانست.

محمديان يادآور شد: ضرورت دارد هدف از ايجاد ميز خدمت براي جامعه و مردم تبيين شود و با توجه به اهتمام دولت نسبت به اجراي اين موضوع، تمام دستگاه هاي اجرايي موظف به تحقق و اجراي شايسته اين امر مي باشند.

وي نيروي انتخاب شده جهت ميز خدمت را نيروي متخصص با اشرافيت با موضوعات سازماني دانست که آموزش هاي لازم و دوره هاي تخصصي را در اين زمينه گذرانده و  اگر خدماتي نياز به مذاکره و حضور به واحدهاي مختلف سازماني داشته باشد ، نه تنها ميز خدمت مانعي براي آن نمي باشد بلکه آن فرآيند را سرعت مي بخشد و مراجعان علاوه بر اين موضوع مي توانند از ساير قابليت هاي اجرايي نيز بهره مند شوند.

معاون استاندار در پايان خاطر نشان کرد: مردم با مراجعه به ميز خدمت در کمترين زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات و دريافت کد رهگيري مي توانند مطالبات و تقاضاي خود را از مکانيزم تعريف شده و با سهولت پيگيري نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07