پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارگروه بررسي آلودگي نفتي سرخون ۲ هفته يکبار برگزار مي‌شود

کد خبر: 133878 تاریخ انتشار: 1399/03/11
نمایش: 2840
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: به منظور تسريع در بررسي و رفع مشکل آلودگي نفتي منطقه سرخون شهرستان اردل، کارگروهي با حضور دستگاه‌هاي مربوطه هر ۲ هفته يکبار در استان برگزار مي‌شود.
الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در نشست بررسي مشکلات آلودگي نفتي منطقه سرخون اين استان که با حضور نمايندگان شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد، افزود: اين کارگروه وظيفه دارد تا گزارشي از پيگيري‌هاي انجام گرفته در راستاي شناسايي منبع آلودگي که به تازگي از سوي دانشگاه تبريز در حال مطالعه است، ارائه دهد.

وي ادامه داد: همچنين در اين کارگروه در خصوص خسارت‌ها و نحوه پرداخت آن به شيلات‌داران و مردم متضرر منطقه رسيدگي مي‌شود.

نصيري تصريح کرد: يکي از مهمترين موضوعاتي که بايد در اين نشست پيگيري شود بررسي برآورد خسارت سال‌هاي ۹۷ و ۹۸ شيلات‌داران و کشاورزان منطقه و تصميم‌گيري در خصوص از سرگيري فعاليت‌هاي کشاورزي و آبزي‌پروري در سال جاري است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: تاکنون بيش از ۱۵ ميليارد تومان خسارت به شيلات‌داران منطقه از سوي شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان پرداخت شده است، اما رفع آلودگي و شناسايي منبع آلودگي از اهميت بالايي برخوردار است که اميد مي‌رود با اهتمام محققان دانشگاه تبريز اين مهم به نتيجه برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07