پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

توسعه پايدار بدون توجه به حفاظت محيط زيست و پاسداري از آب و خاک و هواي سالم، مبحثي نادرست و پر خطا خواهد بود

کد خبر: 133905 تاریخ انتشار: 1399/03/17
نمایش: 3275
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري: مبحث توسعه پايدار بدون توجه به حفاظت محيط زيست و پاسداري از آب و خاک و هواي سالم، مبحثي نادرست و پر خطا خواهد بود
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي فرا رسيدن روز جهاني محيط زيست را گرامي داشت.

متن پيام استاندار چهارمحال و بختياري به اين شرح است:

يکي از چالش هاي  اساسي در عصر حاضر نگاه جامعه بشري به محيط زيست و نقش انسان  در شکل گيري زمين پاک و عاري از الودگي است.
 
در دنياي امروز مبحث توسعه پايدار بدون توجه به حفاظت محيط زيست و پاسداري از آب و خاک و هواي سالم، مبحثي نادرست و پر خطا خواهد بود، به همين دليل تمامي کشورهاي در حال توسعه و توسعه يافته اولويت را در توسعه پايدار بر حفاظت و حراست از محيط زيست در بخش هاي مختلف به خصوص در حوزه‌هاي آب ، هوا و خاک سالم قرار داده اند و نظام جمهوري اسلامي نيز با اين نگاه در اصل پنجاهم قانون اساسي حفاظت از محيط زيست را وظيفه اي همگاني دانسته است.

گراميداشت هفته محيط زيست فرصتي است براي آگاهي رساني جمعي در حفظ محيط زيست و ترغيب مسئولان به اتخاذ تدابيري براي جلوگيري از تخريب محيط زيست و گونه هاي گياهي و جانوري.

  اينجانب، برخود لازم مي‌دانم تا در روز جهاني محيط زيست، از جهد تمامي فعالان، متخصصان، تشکل‌ها و دست‌اندرکاران حوزه محيط زيست استان چهارمحال و بختياري و ايران عزيز اسلامي، سپاس و قدرداني داشته و بر تداوم و ضرورت تحقق سياست‌هاي محيط زيستي تاکيد نمايم. باشد که همواره دوستدار محيط زيست و حافظي امين، براي امانت نسل‌هاي آينده باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07