پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

نظارت بر فعاليت رشته رفتينگ بايد افزايش يابد

کد خبر: 154129 تاریخ انتشار: 1399/04/25
نمایش: 2419
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به بروز برخي ناهنجاري‌ها در حوزه رودخانه زاينده رود و همچنين مناطق گردشگري استان ،گفت: نظارت بر رشته قايقراني رفتينگ در رودخانه هاي استان بايد افزايش يابد.
اقبال عباسي  چهارشنبه شب در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان با اشاره به اينکه رودخانه‌ها، پارک‌ها، اماکن گردشگري و تفريحي استان متولي خاص دارند، افزود: متولي رودخانه شرکت آب منطقه اي است و بايد براي اجراي طرح‌هاي مختلف در حريم رودخانه از جمله ساخت و ساز ، رفتينگ و گردشگري يک بهره بردار  خاص را تعيين و مشخص کند.

وي بر افزايش نظارت بر فعاليت ورزش رفتينگ‌ در رودخانه‌هاي استان به خصوص زاينده رود تاکيد کرد و گفت: نبايد اجازه داد قايق‌هاي شخصي و تيم‌هاي غيرمجاز و بدون مجوز ،در اين حوزه وارد شوند و با متخلفان از سوي بهره‌بردار بايد برخورد شود.

 استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهرداري به عنوان متولي پارک‌ها و فضاي سبز در شهرها بايد نظارت بيشتر در حوزه تخلفات و آسيب‌هاي اجتماعي موجود در پارک‌ها داشته باشد و از ظرفيت نيروهاي انتظامي و ساير دستگاه‌هاي متولي  استفاده کند.

وي با بيان اينکه آسيب‌ها و مسايل اجتماعي وجود دارد و غيرقابل انکار است ، افزود: مطرح کردن اين دغدغه‌ها و آسيب‌ها با هدف متهم سازي دستگاه‌هاي متولي نيست بلکه بايد با بيان اين آسيب‌ها به دنبال  ارائه راهکار و برنامه مدون باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در برخي ادارات و نهادهاي اجرايي و دولتي نيز، برخي تخلفات و ناهنجاري‌ها وجود دارد که افراد مطلع بايد اين ناهنجاري‌ها را به مسوولان استان و دستگاه قضايي ارائه دهند تا با متخلفان و هنجارشکنان برابر قانون برخورد شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07