پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران استاني پيگير اجراي برنامه‌هاي دولت باشند

کد خبر: 154152 تاریخ انتشار: 1399/05/01
نمایش: 1804
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همان طور که رييس جمهوري با تعيين اولويت‌هاي سه‌گانه سلامت، امنيت و معيشت در نشست اخير با استانداران تاکيد کرد، لازم است مديران، فرمانداران و بخشداران هم در اين زمينه با نهايت احساس مسووليت و تعهد به پيگيري و اجراي برنامه‌هاي دولت بپردازند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در نشست شوراي معاونين و مديران با حضور فرمانداران سراسر استان، ضمن تاکيد بر شرايط خاص کشور در مواجهه با بحران جهاني کرونا، افزايش تحريم‌هاي ظالمانه و فشارهاي غيرقانوني ، درباره اهميت مديريت شرايط کشور به ويژه در سال پاياني دولت، اظهار داشت: سال پاياني دولت در واقع سال تعهد، احساس مسووليت، انگيزه و فعاليت بيشتر است و همه مسوولان و مديران دولت بايد با احساس مسووليت و تعهد بسيار بيشتري فعاليت کنند.

وي يادآور شد: همان طور که رييس جمهوري با تعيين اولويت‌هاي سه‌گانه سلامت، امنيت و معيشت در نشست اخير با استانداران تاکيد کرد، لازم است مديران، فرمانداران و بخشداران هم در اين زمينه با نهايت احساس مسووليت و تعهد به پيگيري و اجراي برنامه‌هاي دولت بپردازند.

استاندار چهارمحال و بختياري،در بخش ديگري از سخنان خود تاکيد کرد: لازم است در شرايط کنوني، مديران و مسوولان استان، حداکثر تلاش و انگيزه را براي جلوگيري از حاشيه‌سازي‌ها و جنجال آفريني‌ها داشته باشند و در کنار معرفي و تبيين خدمات و دستاوردهاي دولت، اميد به آينده را هم در خود و مردم تقويت کنند.

عباسي، همچنين با اشاره به اينکه ارتباط مديران با مردم بسيار حائز اهميت است، يادآور شد: با توجه به شرايط خاص کنوني و مشکلاتي که مردم به آن روبرو هستند، مديران بايد بيشترين ارتباط و پاسخگويي را داشته باشند.

وي تاکيد کرد: اميد زائيده اعتماد است و نبايد اجازه داد اعتماد مردم از بين برود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07