پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اجرايي شدن طرح تحکيم بنيان خانواده کمک بزرگي به جوانان مي‌کند

کد خبر: 154166 تاریخ انتشار: 1399/05/05
نمایش: 2290
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تست شخصيت‌شناسي در طرح تحکيم بنيان خانواده براي زوجين در قبل از ازدواج به دوام ازدواج کمک مي‌کند، اجرايي شدن اين طرح به جوانان کمک بزرگي مي‌کند.
اقبال عباسي پنجم مردادماه در ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مشاوره‌هاي قبل، حين و بعد از ازدواج در کاهش طلاق بسيار مؤثر است، اظهار کرد: اگر افراد از جنبه‌هاي شخصيتي همديگر در قبل از ازدواج آگاهي پيدا کنند، مي‌توان در گام‌هاي بعدي براي حل مشکلات شخصيتي توسط مشاوران اقدام کرد و از فروپاشي خانواده‌ها در سال‌هاي ابتدايي ازدواج جلوگيري کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: تست شخصيت‌شناسي در طرح تحکيم بنيان خانواده براي زوجين در قبل از ازدواج به دوام ازدواج کمک مي‌کند، اگر بتوانيم اعتباري براي انجام اين تست براي زوجين اختصاص دهيم، از اين طريق مي‌توان از وقوع واقعه طلاق جلوگيري کرد، اجرايي شدن اين طرح به جوانان کمک بزرگي مي‌کند.

وي در ادامه با بيان اينکه بيکاري از عوامل تاثيرگذار در طلاق، کاهش ازدواج و اعتياد است، گفت: اما طبق تحقيقات صورت گرفته بيکاري عامل اصلي در اين موضوعات نيست، بلکه مشکلات روانشناختي، نداشتن درک متقابل از يکديگر و مشکلات شخصيتي در اين مسائل در جامعه تاثيرگذار است.

عباسي خاطرنشان کرد: دستگاه‌هاي متولي در بحث ازدواج و پيشگيري از طلاق مشخص، سپس وظايفي براي هر دستگاه به طور جداگانه تعريف شود تا بتوان از ظرفيت تمامي دستگاه‌هاي اجرايي براي اجراي طرح تحکيم بنيان خانواده استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07