پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري دستاوردهاي دولت را تبيين کنند

کد خبر: 154253 تاریخ انتشار: 1399/05/23
نمایش: 1749
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به در پيش بودن هفته دولت گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي در آستانه هفته دولت فعاليت‌ها و اقدامات دولت در طول هفت سال اخير را به نحو شايسته‌اي اطلاع‌رساني و تبيين کنند.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود: تبيين دستاوردهاي دولت و نظام نقش مهمي در تقويت روحيه اميد در استان و کشور دارد و سبب مي‌شود مردم نسبت به تلاش‌هاي صورت گرفته آگاهي بيشتري پيدا کنند.

وي افزود: در همين راستاي يکي از مهمترين مصوبات اين نشست الزام مديران به حضور در رسانه‌ها براي تبيين و تشريح فعاليت‌هاي دولت در استان باشد و اين مصوبه به جد مورد پيگيري و نظارت قرار مي‌گيرد.

مرداني، اطلاع‌رساني دقيق و شفاف را حق مردم دانست و گفت: بايد از همه ظرفيت‌هاي موجود براي اطلاع‌رساني بهره‌گيري کرد و مديران بايد تعهد و مسئوليت‌پذيري خود را نسبت به انعکاس فعاليت‌هايي که انجام شده به خوبي نشان دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با تاکيد بر اطلاع‌رساني صحيح و اقناع مخاطبان در خصوص نحوه برگزاري آيين‌هاي سوگواري ماه محرم، اظهار داشت: کليات دستورالعمل‌هاي بهداشتي در خصوص نحوه برگزاري آيين‌ها اعلام شده و مي‌طلبد تبليغات اسلامي در خصوص اجراي اين پروتکل‌ها و هماهنگي با هيات مذهبي اقدام کند.

مرداني افزود: شکوه عزاداري ماه محرم امسال به شيوه ديگري به نمايش گذاشته مي‌شود و اگر چه متوليان کار سختي برعهده دارند و بايد حافظ سلامتي مردم و عزاداران حسيني باشند اما با تعامل و هماهنگي لازم مي‌توان به خوبي اين موضوع را مديريت کرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با قدرداني از تلاش خبرنگاران در اطلاع رساني و آگاهي‌بخشي مردم در  خصوص مقابله و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا، افزود: همچنان نيازمند ارائه آموزش و اطلاع‌رساني به مردم هستيم تا از وقوع بحران در اين زمينه جلوگيري شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07