پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در ارائه بسته‌هاي سرمايه‌گذاري جديت داشته باشند

کد خبر: 154268 تاریخ انتشار: 1399/05/25
نمایش: 1703
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري بر ارائه به موقع بسته‌هاي سرمايه‌گذاري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي استان تاکيد کرد
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ارائه به موقع بسته‌هاي سرمايه‌گذاري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي استان، گفت: اين بسته‌ها بايد جذاب و کاربردي باشند و با توجه به اينکه معادلات اقتصادي به سرعت در حال تغيير است بنابراين اين بسته‌ها نيز بايد به صورت مستمر و متناسب با تحولات اقتصادي به‌ روز شوند.

الله‌کرم نصيري روز شنبه در جلسه مرکز خدمات سرمايه‌گذاري اين استان افزود: با تهيه مناسب و به موقع بسته‌هاي سرمايه‌گذاري، اين آمادگي در استان ايجاد مي‎شود که با ورود هيات‌هاي سرمايه‌گذاري اين بسته‌ها ارائه و زمينه براي جذب سرمايه‌گذار تسهيل شود.

وي ادامه داد:دستگاه‌هاي اجرايي بايد در اين خصوص همت بيشتري به کار گيرند و بسته‌هاي سرمايه‌گذاري زير مجموعه دستگاه خود را در موعد مقرر به امور اقتصادي و دارايي ارائه دهند.

نصيري با تاکيد بر اصلاح فرايندها در حوزه سرمايه‌گذاري، يادآوري کرد: استفاده از تمام ظرفيت‌هاي قانوني براي حل مشکلات بخش صنعت و توليد ضروري بوده و کارگروه‌هايي مانند کارگروه تسهيل، ظرفيت‌هاي قانوني بالايي دارند که با استفاده از اين ظرفيت‌ها بسياري از مشکلات قابل حل است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07