پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار:مراحل نهايي ابلاغ اعتبار ۲ پروژه چهارمحال و بختياري انجام شد

کد خبر: 154369 تاریخ انتشار: 1399/06/05
نمایش: 3583
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش دولت در توسعه بخش زيرساخت‌هاي استان گفت: مراحل نهايي ابلاغ اعتبار ۲ پروژه مهم اين استان انجام شده است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه همزمان با چهارمين روز از هفته دولت سال‌جاري در آيين افتتاح و بهره‌برداري طرح‌هاي شهرستان شهرکرد با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي وزير کشور تاکيد کرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته،  مراحل نهايي ابلاغ اعتبار طرح‌هاي انتقال آب بن به بروجن و راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد انجام شده است.

عباسي تصريح کرد: ساخت باند دوم جاده اصفهان به شهرکرد به ناغان به خوزستان در کنار جاده موجود اصفهان به بروجن به لردگان به خوزستان اهميت راهبردي براي چهارمحال و بختياري دارد.

وي با اشاره به اهميت طرح پرتودهي گاما چهارمحال و بختياري به ‌عنوان يکي از سه طرح موجود در کشور يادآور شد: ماندگاري مواد خوراکي پس از پرتودهي افزايش مي‌يابد و اين عامل باعث مي‌شود تا بتوان مواد خوراکي را در زمان مناسب با بهترين قيمت به بازار عرضه کرد.

وي گفت: بيش از دو سوم ماسک‌هاي توليدي در چهارمحال و بختياري از زمان شيوع ويروس کرونا تاکنون پرتودهي شده‌اند.

عباسي تاکيد کرد: تکميل و بهره‌برداري کامل طرح‌هاي فولاد سفيددشت،پتروشيمي لردگان، سيمان لردگان، مسکن محرومان، ۴۶ پروژه مصوب سفر معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختياري جزو مهم‌ترين برنامه‌هاي اولويت‌دار در استان به شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07