پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رئيس جديد سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري معرفي شد

کد خبر: 154398 تاریخ انتشار: 1399/06/11
نمایش: 3584
اخبار
با حضور استاندار چهارمحال و بختياري رئيس جديد سازمان جهادکشاورزي استان معرفي شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه آيين تکريم و معارفه رئيس جديد سازمان جهاد کشاورزي استان گفت :ارﺗﻘﺎي اﻣﻨﻴﺖ ﻏﺬاﻳﻲ، ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻛﺎﻻﻫﺎي اﺳﺎﺳﻲ ﺑﺮاي ﺟﻤﻌﻴﺖ رو ﺑﻪ رﺷﺪ ﻛﺸﻮر و كاهش وابستگي به واردات با اتكا به توليد داخلي با اﺳﺘﻔﺎده ﺑﻬﻴﻨﻪ از ﻗﺎﺑﻠﻴﺖﻫﺎ، ﻇﺮﻓﻴﺖﻫﺎ، استعدادها و ﻣﻨﺎﺑﻊ، از اولويت هاي ﺑﺨﺶ ﻛﺸﺎورزي جمهوري اسلامي ايران در 40 سال گذشته ﺑﻮده اﺳﺖ.

🔸اقبال عباسي اضافه کرد:تلاشگران عرصه سازندگي، توليد و کشاورزي از نخستين سال‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي با عنوان سنگرسازان بي‌سنگر در صحنه هاي دفاع مقدس در سازندگي کشور تلاش کردند، و امروز هم در شرايط مواجهه کشور با تحريم‌هاي ظالمانه با حضور در ميدان جهش توليد، امنيت غذايي کشور را تامين مي کنند.

استاندار ضمن تسليت به مناسبت ايام عزاداري ماه محرم به نقش حضرت زينب(س) در روز عاشورا اشاره کرد و افزود: جمله معروف “کربلا در کربلا ميماند اگر زينب نبود”بيانگر نقش بي بديل حضرت زينب (س) در ماندگاري قيام عاشورا است.

در پايان اين آيين نيز از زحمات ذبيح‌الله غريب رييس سابق سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري قدرداني و عطاءالله ابراهيمي به ‌عنوان رييس جديد اين سازمان معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07