پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۴۰۰ ميليارد تومان تسهيلات روستايي عشايري در چهارمحال و بختياري جذب شد

کد خبر: 154442 تاریخ انتشار: 1399/06/18
نمایش: 3730
اخبار
عاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۴۶۰ ميليارد تومان تسهيلات ارزان قيمت روستايي و عشايري معادل چند برابر سهم واقعي استان اختصاص داده شد که از اين ميزان تاکنون ۴۰۰ ميليارد تومان آن عقد قرارداد شده است.
الله‌کرم نصيري روز سه‌شنبه در آيين تجليل از تعاوني‌هاي برتر اين استان افزود: طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري از طرح‌هاي موثر و کارآمد دولت تدبير و اميد به شمار مي‌رود که در کاهش نرخ بيکاري اين استان سهم بسزايي داشته است.

وي با اشاره به کاهش ۵.۵ درصدي نرخ بيکاري اين استان طي سه سال اخير، تصريح کرد: اگر چه همچنان نرخ بيکاري در استان بالا است و بايد تلاش‌هاي بيشتري در اين حوزه به کار گرفت اما کاهش ۵.۵ درصد نشان از عملکرد مطلوب طرح‌هاي دولت در استان دارد.

نصيري، تقويت تعاوني‌ها را از ديگر راهکارهاي کاهش نرخ بيکاري برشمرد و گفت: در همين راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با حمايت از تعاوني‌ها بتوان در رونق اشتغال استان گام برداريم و از شرايط خطير و حساس امروز به سلامت عبور کنيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت بخش تعاوني، اظهار داشت: تعاون نشات گرفته از دين و قرآن است و در قانون اساسي کشور در ۱۲ اصل به صورت مستقيم و غيرمستقيم به اين اصل مهم پرداخته شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07