پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري

آيين تجليل از جمعي از پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختياري برگزار شد.

کد خبر: 154511 تاریخ انتشار: 1399/06/31
نمایش: 2534
اخبار
همزمان با نخستين روز از هفته دفاع مقدس، آيين تجليل از جمعي از پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس چهارمحال و بختياري روز دوشنبه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
استاندار چهارمحال وبختياري در اين آيين  ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: اين هفته نشان‌دهنده حرکت عاشورايي رزمندگان و ايثارگران در طول هشت سال دفاع  مقدس است.

اقبال عباسي افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت رشادت زنان و مردان در برابر تهديدهاي دشمنان است که با ايثار، ولايت پذيري و همدلي در برابر متجاوزان و مستکبران ايستادگي کردند و با اين ايستادگي قدرت نظام اسلام را به جهانيان نشان دادند.

وي اظهارداشت: درزمان حاضر نيز مردم بايد مانند دوران دفاع مقدس با صلابت، اقتدار و بصيرت آماده دفاع از کشور و نظام اسلامي باشند و توطئه‌هاي دشمنان را بر هم بزنند.

وي بر انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان و آينده کشور به عنوان کي وظيفه تاکيد کرد و گفت: بايد در راستاي پاسداشت خون شهدا براي خدمت به مردم و رونق توليد و توسعه کشور گام برداريم.

در اين آيين از هفت ايثارگر موفق در حوزه کارآفريني و علم و همچنين هفت فرزند شهيد موفق در استان چهارمحال و بختياري تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07